Կրկնողություն:
1.Ենթադրենք` տրված է մի թիվ: Նշանակե՛ք այն որևէ լատիներեն տառով և տառային արտահայտության տեսքով գրի՛ առեք.
ա) այդ թվի կրկնապատիկը -2N
բ) այդ թվի կեսը,-N/2
գ) այդ թվի երկու երրորդը,-2N/3
դ) այդ թվից հինգով մեծ թիվը,-N+5
ե) այդ թվից 10-ով փոքր թիվը:-N-10
2. Տղան նետում էր մետաղադրամը, ապա գրում էր արդյունքը՝ «զինանիշ» կամ «թիվ»։ 100 նետումից 56-ի արդյունքը եղել էր «զինանիշը»։ Ինչի՞ է հավասար՝
ա) «զինանիշ» արդյունքով նետումների քանակի հարաբերությունը բոլոր նետումների քանակին
56:100
բ) «թիվ» արդյունքի նետումների քանակի հարաբերությունը բոլոր նետումների քանակին
44:100
3. Նետել են խաղոսկրը։ Գտե՛ք 4-ից մեծ թիվ բացվելու հավանականությունը:
1/3
4. Նավակի սեփական արագությունը 12. ½ կմ/ժ է, իսկ գետի հոսանքի արագությունը՝ 2. 1/2 կմ/ժ։ Երկու նավակայանների հեռավորությունը 30կմ է։ Ինչքա՞ն ժամանակ կծախսի նավակը մի նավակայանից մյուսը հասնելու և վերադառնալու համար։
12.1/2+2.1/4=15
12.1/2-2.1/4=10
30:15=2
30:10=3
2+3=5
5. Խանութում 5 արկղ նարինջ կար։ Օրվա առաջին կեսին վաճառելու համար յուրաքանչյուր արկղից հանեցին 4 կգ նարինջ, օրվա երկրորդ կեսին՝ ևս 3 կգ։ Դրանից հետո բոլոր արկղերում մնաց այնքան նարինջ, ինչքան հանել էին։ Օրվա սկզբում ընդամենը ինչքա՞ն նարինջ կար յուրաքանչյուր արկղում։
4+3=7
7+7=14
6. Գտե՛ք այն բոլոր ամբողջ թվերը, որոնք աստղանիշի տեղում գրելու դեպքում երկու անհավասարություններն էլ ճիշտ կլինեն.
ա) 0 < 2 < 3, գ) 8 < 9 < 10, ե) – 6 < -3 < – 1,
բ) – 4 < -2 ,0< 0, դ) – 3 < 0 < 3, զ) –1< 0 < 1։
7. Գտե՛ք գումարը.
ա) –5 + 7, գ) 80 + (–100), ե) –23 + (–14),=-37
բ) –15 + 8, դ) 32 + (–41), թ) –29 + 27:=-2