Պարապմունք 82.

Կրկնողություն:

1.Ենթադրենք` տրված է մի թիվ: Նշանակե՛ք այն որևէ լատիներեն տառով և տառային արտահայտության տեսքով գրի՛ առեք.

ա) այդ թվի կրկնապատիկը -2N

բ) այդ թվի կեսը,-N/2

գ) այդ թվի երկու երրորդը,-2N/3

դ) այդ թվից հինգով մեծ թիվը,-N+5

ե) այդ թվից 10-ով փոքր թիվը:-N-10

2. Տղան նետում էր մետաղադրամը, ապա գրում էր արդյունքը՝ «զինանիշ» կամ «թիվ»։ 100 նետումից 56-ի արդյունքը եղել էր «զինանիշը»։ Ինչի՞ է հավասար՝

ա) «զինանիշ» արդյունքով նետումների քանակի հարաբերությունը բոլոր նետումների քանակին

56:100

բ) «թիվ» արդյունքի նետումների քանակի հարաբերությունը բոլոր նետումների քանակին

44:100

3. Նետել են խաղոսկրը։ Գտե՛ք 4-ից մեծ թիվ բացվելու հավանականությունը:
1/3

4. Նավակի սեփական արագությունը 12. ½ կմ/ժ է, իսկ գետի հոսանքի արագությունը՝ 2. 1/2 կմ/ժ։ Երկու նավակայանների հեռավորությունը 30կմ է։ Ինչքա՞ն ժամանակ կծախսի նավակը մի նավակայանից մյուսը հասնելու և վերադառնալու համար։

12.1/2+2.1/4=15

12.1/2-2.1/4=10

30:15=2

30:10=3

2+3=5

5. Խանութում 5 արկղ նարինջ կար։ Օրվա առաջին կեսին վաճառելու համար յուրաքանչյուր արկղից հանեցին 4 կգ նարինջ, օրվա երկրորդ կեսին՝ ևս 3 կգ։ Դրանից հետո բոլոր արկղերում մնաց այնքան նարինջ, ինչքան հանել էին։ Օրվա սկզբում ընդամենը ինչքա՞ն նարինջ կար յուրաքանչյուր արկղում։

4+3=7

7+7=14

6. Գտե՛ք այն բոլոր ամբողջ թվերը, որոնք աստղանիշի տեղում գրելու դեպքում երկու անհավասարություններն էլ ճիշտ կլինեն.

ա) 0 < 2 < 3, գ) 8 < 9 < 10, ե) – 6 < -3 < – 1,

բ) – 4 < -2 ,0< 0, դ) – 3 < 0 < 3, զ) –1< 0 < 1։

7. Գտե՛ք գումարը.

ա) –5 + 7, գ) 80 + (–100),  ե) –23 + (–14),=-37

բ) –15 + 8, դ) 32 + (–41),  թ) –29 + 27:=-2

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started