1. 8 և14 կողմերով ուղղանկյունը մասամբ ծածկած է 4սմ կողմով քառակուսով, որը բաժանված է չորս հավասար մասերի (տես նկարը)։ Գտեք նարնջագույն մասի մակերեսը։
Գևորգյան Լիլիանա, Միջին դպրոց
2. 3, 7, 19, 55, _ թվերը գրված են որոշակի օրինաչափությամբ: Գտեք հաջորդ թիվը:
Պատասխան՝ 163
Գրիգորյան Նարե, Միջին դպրոց
3. Պատկերը բաղկացած է միանման եռանկյուններից: Ընդհանուր պատկերի ո՞ր մասն է ներկած մոխրագույն:
Պատասխան՝ 3/7
Թորոսյան Մանե, Միջին դպրոց
4. «Յուրահատուկ» դպրոցում դասերը սկսվում են առավոտյան ժամը 9:00, իսկ դասամիջոցի տևողությունը 5ր է: Գտեք մեկ դասի տևողությունը, եթե հայտնի է, որ հինգերորդ դասն ավարտվում է 13:00-ին։
Պատասխան՝ 44
Աբրահամյան Արեն, Միջին դպրոց
5. Վալերիկը 4 օրում պատրաստում է 3 ռոբոտ, իսկ Դիանան՝ 6 օրում՝ 4 ռոբոտ։ Նույն արագությամբ աշխատելով նրանք միասին 12 օրում քանի՞ ռոբոտ կպատրաստեն։
Պատասխան՝ 17
Հայրապետյան Վալերիկ, Միջին դպրոց
6. Քանի՞ եռանկյուն է պատկերված նկարում:
Պատասխան՝ 22
Չարչյան Աշոտ, Միջին դպրոց
7. 22 հատ ամբողջ թվերի արտադրյալը հավասար է 1: Ինչի՞ է հավասար այդ թվերի հնարավոր ամենափոքր գումարը։
Մովսիսյան Եվա, Միջին դպրոց
8. 217 մետր երկարություն ունեցող գնացքը բաղկացած է 7 մարդատար և 20 բեռնատար վագոններից: Մարդատար վագոնը 4 մետրով երկար է բեռնատար վագոնից: Որքա՞ն է մարդատար վագոնի երկարությունը:
Պատասխան՝ 11 մետր
Խաչատրյան Տիգրան, Միջին դպրոց
9. Սոնան նկարեց ընդհանուր թվով 19 հնգանկյուններ և քառանկյուններ, որոնք միասին ունեն 84 անկյուն։ Սոնան յուրաքանչյուր պատկերից քանի՞ հատ նկարեց։
Թադևոսյան Աննա, Միջին դպրոց
10. Արամը գրատախտակին գրեց մի քանի երկնիշ թվեր, իսկ Դավիթը 100-ից հանեց այդ թվերից յարաքանչյուրը և նույպես գրեց գրատախտակին։ Արամի գրած թվերի գումարը հավասար է 576, իսկ Դավիթի ստացած թվերի գումարը 724։ Քանի՞ թիվ է գրել Արամը գրատախտակին։
Պատասխան՝ 13
Մուրադյան Դավիթ, Միջին դպրոց